Aku ke?

My photo

Mengisahkan kehidupan seorang pelajar yang suka makan dan tido. :)

Friday, October 8, 2010

alamak!!

menghitung hari,
detik demi detik,

ah sudah nak nyanyi.
wahhh! final lagi 22 hari. mati la aku.
dah struggle gile2 babeng pon tetap tak boleh nak masuk.
ape nih. orang biase cakap kalau mcm nih,
"kita belajar tak ikhlas, mesti tak berkat"
betol ke?

hadoih, pening kepala bila dapat tau markah PB rendah.
Oh god, what happen to me.
Even my PA also says this thing to me
"Faizal, ape yang dah jadi dengan awak nih? bukan ke dulu awak tak macam nih".
aku cuma diam membisu. tolonglaa. takde cara lain ke aku nak study?



aku nak study pon banyak halangan.
asal nak study, lapa.
asal dah jumpa tempat study,
tapi tempat tu lak tempat orang dating. pala otak dia laa. semak je.
nak study pagi2 lagi tak boleh tgk org tido depan mata nih. terasa nak join.
ape aku nak buat. tolong!! tolong!!





kalaula aku teruskan cara aku yang "malas nak belajar, teringin baru buat". baik tak payah. macam hangat-hangat tahi ayam je. takot menjejaskan nak jawab paper masa final je. ape la nasib. memang betol orang cakap. duduk luar lagi banyak cabaran berbanding duduk dalam asrama. nak belajar pon mahu tak mahu. ape nihh, aku taknak jadi macam nih. nak belajar pon sekarang kena fikir. tidur dulu baru belajar, ataupun makan dan tidur dulu baru belajar.

haaa~ mengarot semua nih. nak study, STUDY! nak tido, fikir STUDY! nak makan, makan jelaaa. heheh.

Sekian untuk cerkon aku buat masa nih. :)

No comments:

Post a Comment